wtorek, 15 stycznia 2013

Nieobecność...

Hej!

Dawno mnie nie było przez naukę... ach te konkursy. xd Ogólnie to skończą się może... no nie wiem kiedy, ale w kwietniu na pewno nie będzie. ;D 


Jakoś tak mam fazę na oglądanie let's play'ów w Slendera... wolę oglądać niż grać. ;) Jakoś tak mogę sobie posłuchać refleksji innych ludzi... dziwne. Niektórzy są tak opanowani... Odwracają się, widzą Slender Mana i nawet nie podskoczą - nic. Ja nie rozumiem jak tak można. Grałam w Slendera może 2 razy i za każdym razem wrzeszczałam. Oczywiście nawet nie udawało mi się uciec.

Nie będę tutaj lokować produktu ale widziałam fajną klawiaturę do kompa - taka typowo do grania. ;) Z podświetlanymi klawiszami, a w a s d i strzałki można zamienić na srebrne tak, że lepiej widać.

Co do TT - uzbierałam 120 followersów, dziękuję ;*

Na dzisiaj to chyba tyle...
Kate ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz